Alla inlägg den 15 januari 2015

Av Jenny - 15 januari 2015 14:31

Ja idag har jag varit på ett kärt återseende med min storasyster Anette, det var så kul att se henne igen då kontakten inte varit så stor, men det ska vi nu ändra på!

Nu efter 15år så tog vi tag i saken =) Det var så underbart, det kändes så bra att få prata om allt & inget,

Uppgradera sig om syster döttrar & att få berätta om mina egna troll.

Kan ju bara säga att hon är lika vacker som när jag såg henne sist, det långa blonda håret , de blåa ögonen och det där leendet.

När jag var liten så var jag mkt hos min syster , hon födde då upp hundar, som ni kanske har märkt är mitt stora intresse & vilket jag tror jag vet vart jag har fått det ifrån =)

Var ofta med på hundutställningar & redan då rantade jag runt i ringen " Barn med Hund" , Har rosetterna kvar to.m efter vinster & andra platser, ska väl inte ta åt mig äran då hundarna jag lånade var så väl drillad & champions så de visst vad de skulle gjöra.

Men jag kommer ihåg att jag älskade det!


Så iad har jag spenderat ett par timmar i Valbo där vi gick runt och bara va & pratade massor, vi har ju en hel del att komma i kapp med.

En liten lunch på Ikea hans det med, sedan lite mer handlande i olika butiker.

Vi hade dock tider att passa så vi fick " nöja" oss med bara ca 3 timmars pratande =)


Så idag har det varit en bra dag!

Det ska bli så kul att träffas igen, vi bor ju dock inte i samma kommun utan ca 15mil ifrån varandra, men av olika anledningar så kommer vi nu att vara varandra närmare både mil mässigt & "socialt".

 




Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards