Alla inlägg den 20 januari 2015

Av Jenny - 20 januari 2015 19:45

Idag har det planerats Inför Antons kommande födelsedag.

 

Både via telefon & finfrämande så har vi planerat, han fyller ju faktiskt 14, han kommer att bli en liten fjortis eller ja kanske inte en sådan liten han är ju faktiskt 1,80 =)

Så på söndag så samlas vi, vänner & släkt, det kommer att bli fullt hus, både här & i pulka backen.

Presenterna är redan införhandlad och jag ser fram emot att se hans min då han ska öppna sina paket på morgonen då han detta år är helt ovetande om vad som finns i paketen .


Jag kan inte riktift förstå att åren har gått så fort, tyckte inte alls det var länge sedan jag ringde till Camilla & sa att

-Nu kommer vi med hundarna för mitt vatten har gått, kl var 04,00 en fredags morgon.

Minnena bara strömmar när man tänker på denna tidpunkt och detta var faktiskt snart 14år sedan.

( Men jag har ju absolut inte åldrats en dag)


Nu väntar jag bara på att sonen ska bestäma vad han vill bjuda på, om det ska bli den smarriga smörgåstårtan i från hans favorit mat tant Carina eller om vi ska ge oss på att baka tårta..Ja jag hoppas på det första då jag är hopplös på att baka, fast jag kan ju erkänna att det inte blir jag som landar framför bänken med allt som en tårta hör till utan att det faktiskt blir bagaren här hemma, Mattias som kommer att göra dem =)

Men smörgåstårta slår ju vanlig tårta så jag tror han kan bli nedröstad i det här fallet.

Vanlig tårta kan vi ju alltid köra när Melody fyller år vilket hon gör nästan på dagen en månad efter Anton.


Hua mina barn börjar bli stora, tur att de alltid kommer att vara små i mina ögon.

 







Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards