Alla inlägg den 19 februari 2015

Av Jenny - 19 februari 2015 14:25

Ja det hade jag, en syster date =)


Så efter att ha lämnat barnen i skolan och sedan plaskat runt på långpromenaden med hundarna så var det bara att kliva ur mjukisbyxorna & ner i jeansen för att bege sig mot Valbo.


Ja vi träffades i Valbo för det är dags för mig att införhandla födelsedags presenter till Melody.

Hon fyller ju 8 snart. Ett väldigt stort nummer om man frågar damen ifråga.

ÅR

Med presenter     & Vänner !


Vi var in på Toys R Us då Melody vill ha stall & hagar till sina hästar, har dock fått förhållnings order att Inte köpa några mer kläder för enligt Melody så har hon alldeles för mkt. Det kommer inte att få plats i garderoben säger hon, nu är det väl tur att jag inte lyssnar allt för mkt då jag älskar att köpa kläder till båda mina barn =)

Ja man kan väl säga så här, de klarar sig bra även om det skulle bli långt mellan tvättpassen i tvättstugan!


Men idag vart det iaf införhandlat lite smått & gott i presentväg ifrån Toys R Us så det vart ju inga kläder vid detta tillfället, men vi är inte riktigt färdig än.

Införhandlade även ballonger,girlanger, pappatalrikar, sugrör, pappers duk & muggar.

   


Ja så vi har kommit en bit på vägen.

Vi har lånat kvarters lokalen då Fröken ville ha disco, så vi kommer att göra en låtlista med Melodys egna val och lite spotlights mm som gör att det blir lite disco känsla, Anton kommer att vara Dj, han anmälde sig frivilligt ( trot eller ej)

 

Vi tog en lång fika så vi hann ta igen mkt av vad som har hänt under åren som varit. Självklart vart det mkt prat om barnen, hennes & mina. Anettes tjejer är ju stora & står på egna ben, Denise är 29 och Rebecca 23.

Anette & jag passade även på att smita in på Jenny´s Hund & katt då Anette skulle hälsa på en "gammal" valpköpare, & jag skulle passa på att handla lite.

Jag köpte en mössa till mig själv , en svart med Jenny´s logga på, men den fick jag inte behålla för den la Melody beslag på när hon såg den.

Så jag får snällt köpa en till om jag vill ha en egen....


Så nu räknar vi bara dagarna här hemma, eller ja Melody räknar dagar =)



 







Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards