Alla inlägg den 28 februari 2015

Av Jenny - 28 februari 2015 22:17

Ja det kan man lugnt säga att man är nu, fast vi var 4 vuxna en tonåring så är man helt slut..


Lovade att inte lägga upp bilder på tjejerna så det får jag hålla även om det kliar i fingrarna ;)

Tack tjejer så mkt för hjälpen!

Orken att sitta och vatten stämpla alla korten är ngt jag inte orkar iaf inte i kväll så det som läggs upp nu är sådant som inte behövs märkas.


Så jag kommer att lägga upp bilderna i ett album på Fb istället...


Ja ni kanske undrar varför jag vill märka mina foton?!? Jo det är för att bilder ifrån min förra blogg stals av personer som inte hade ngn rätt att ta dem! Då jag inte kan eller vet hur man på ngt annat sätt skyddar sina bilder så är detta lösningen just nu.


Alla barnen var nöjda när kvällen var slut och vi med!

Familje pizza ifrån Monroes   50/50 

 Trots att vi var 4vuxna , 1 tonåring & 10 barns så vart det pizza kvar.

  Melodys presenter 

     Färdig fixat

De tre musketörerna, Amanda, Lily & Melody 

    Min älskade man som dök upp han med, tydligen var det tråkigt att vara hemma =)


  Anton tyckte det var jätte kul då han var "små" tjejernas favorit & det var en hel del kramandes, killarna tyckte att han var så cool =)


Av Jenny - 28 februari 2015 09:20

Jepp i kväll är det kvällen med stort K, ja iaf om man frågar födelsebarnet.

 

Hennes födelsedag var ju i Onsdags men det är i kväll som kalaset kommer att vara.

Så gissa om hon är spänd?!?

 

Vi kommer att börja kl 17,30 & avsluta 20,30, då men förhoppningsvis nöjda barn.

Melody har bjudit in kompisar mestandels ifrån klassen, men även några ifrån området.

Vi har handlat allt klart så det som nu återstår är att blåsa ballonger & fixa party musiken, Melodys egna val såklart!


Vi kommer även att bjuda på Pizza och den kommer vi handla ifrån Monroes, deras familje PIzzor är gigantiska och självklart super goda!

 


Förra året så valde båda barnen att bjuda kompisar på bio & mat, M hade med sig 3 kompisar och de valde att titta på Tingeling och innan gå på resturang besök på Den Gyllene Måsen.

Anton valde att bara ta med en kill kompis, de såg ngn action rulle och tog en pizza/ kebab.

 

Kvällen kommer att övervakas av mig & Carina & Liselotte ( Tack tjejer) , inte för att jag tror vi behöver övervaka speciellt mkt men iaf sköta regler inför de lekar som valts, medans Anton & hans kompis sköter musik bordet. Mattias kommer att vara hemma efter en lång dag på jobbet =)

Vi har lovat Melody att vi ska sitta i köket & inte störa ...Ehhh vi störa??? Ja tydligen med vårat tjatrande...Oki, vi lovar att hålla oss i köket =)

Nu är schemat införkvällen satt & det är dax för att fixa musiken.

Har lovat att knäppa kort , så det kan hända att det kommer en liten bild uppdate senare....

 


Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards