Alla inlägg den 5 mars 2015

Av Jenny - 5 mars 2015 12:49

Ja igår var jag på bandy med Anton, eller man kan nog säga att jag var på bandy Anton var supporter =)

Anton fastnade för bandyn för ca 2,5år sedan då han hade Daniel Bäck som stödlärare i klassen.

Och efter det så har det bara rullat på med intresset, han är inte intresserad själv av att spela utan han vill bara vara på matcherna & stå i klacken & hejja på våra stålmän som han säger.

 


Som sagt igår följde jag med då Saik mötte Hammarby på hemmaplan, det var tydligen ett måste för " pojkarna" att vinna denna match för att ha ngt att säga till om när det gäller slut spel.

Och jag kan vara tala om att det var jätte kul! Det var väldigt lätta att ryckas med i det enorma publik stödet så Saik får på hemma plan.


Anton stod i klacken som vanligt men jag satte mig på läktaren med de mer dämpade supportrarna, fast jag hamnade bredvid 2 äldre Hammarby supportrar och de höll på att trilla av sätet när Saik gjorde mål & jag jublade =)


   


När Anton går på match så syns det vilket lag han hejjar på, tröjja, mössa & halsduk! I fredags så fick han en ny mössa av mig med, Nr 20 på och så är det en bild av Bäck tryckt på, gissa en kille som vart glad.

Nu önskar han sig en ny matchtröja och det kommer han att få, för ett sådan intresse som han har det ska det "belönas".

Melody har ju själv klar en supporter mössa hon med, en rosa. Hon vill även ha en grå & en svart, ja varför inte, mössa är alltid bra att ha...Och hon ska ju börja spela bandy själv nästa säsong så mer saker lär det nog bli =)

             


Så vem vet det kanske blir till att skaffa ett säsongs kort till nästa säsong =)


   

Saik vann med 7-2 så nu hålls tummarna att de vinner emot Hammarby på borta plan på fredag för att ha en chans om Guld striden!


Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards