Alla inlägg den 16 mars 2015

Av Jenny - 16 mars 2015 08:08

Ja nu sitter jag här framför datorn och funderar på vad jag ska skriva om ...

Ska det bara bli ett kort med mina favoriter  The Minions eller ska jag ta upp ngt som ligger och gror?


                                                  


Varför skriver jag blogg, ja det är ngt som jag har tagit upp tidigare. Finns det rätt & fel med att skriva? Ja självklart så finns det saker som för mig är fel,


1. Namn på människor i skitsnacks syfte är inte acceptabelt! Vilket inte kommer att förekomma i min blogg! 

2.Kränkninga= BIG NO NO!

3. Se skillnad på kränkningar & åsikter!!

4.Kommentarer som inne håller hot, Polisanmäls direkt!

5. Kommentarer som är riktat i enbart påhopps syfte publiceras ej.


Nu kan man ju undra varför jag tar upp detta, jo det förekommer tyvärr, men det kommer det alltid att göra! Finnas människor som retar / stör sig eller rent av tar åt sig av det jag skriver.

Men det är ju var människas val att läsa en blogg, men det är oxå var & ens val att INTE läsa en blogg!

                                                  
         

Vad var & en tyder in i en text är ju som sagt upp till var & en eller hur? Men jag kan inte styra hur andra tänker utan kan bara styra mina tankar & funderingar eller hur?!?

Hur man väljer att tyda en text , ja det är inte heller ngt jag kan styra över.

Min blogg är just det, min, det är mina tankar & mina funderingar! Jag tänker inte skriva vad ngn annan tycker & tänker , utan vad som rör sig i mitt liv, nutid & dåtid & framtid.

                                                   

Om du som läsare känner att jag trampar dig på tårna i ett av mina blogg inlägg, ja då kanske du ska ta dig en funderare på varför du känner dig träffad, för man tar väl inte åt sig av ngt som inte stämmer eller hur??




                                                                           


Så mitt val är att blogga vidare om allt & inget =)


                                                  
              Ditt val att läsa om allt & inget =)


Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards