Alla inlägg den 23 mars 2015

Av Jenny - 23 mars 2015 08:04

Eller ska man kalla det irriterande??

Ja vem vet, för jag kan då inte sätta ett namn på det direkt.

Nu undrar ni säkert vad jag surrar om, ja iaf de flesta av er, det finns dock några som vet precis vad detta inlägg kommer att handla om.

Så här är det:

I lördags så fick jag ett nytt meddelande här i min blogg, och när man lämnar ett meddelande så måste jag godkänna den innan den läggs upp, det är många meddelande som jag inte publicerat pga att det kommer ifrån personer som jag valt att inte ha ngn kontakt med på de senaste 3 åren. Dessa personer, nej jag kommer inte att namnge eller skriva han/hon, då dessa personer vet vilka de är och så även deras anhängare, för ja det är vad jag kommer att kalla er, anhängare.

Detta är personer som gör att jag förstår varför program som Trolljägarna med Aschberg & Stalkers  uppkommer.

                                  

Jag har nu i 3års tid blockerat , ignorerat ja allt en person kan göra för att slippa personer som man inte vill ha i sitt liv pga olika anlednigar.

Jag har även varit tvungen att byta telenr på alla familjens telefoner pga att just en person inte kan låta mig & min familj vara.

Denna person kan inte låta mig vara i så pass hög grad att denne nu måste skicka andra att lämna meddelande i min blogg då denna är blockerad ifrån att lämna just meddelanden.

Jag slutade blogga för 3 år sedan pga denna personen , men tog upp det igen för att jag tycker att det är kul.

Och jag skriver det åter igen, JAG kan inte styra hur ni tolkar det jag skriver! Men det är min blogg och jag tänker att fortsätta att blogga om det som faller mig in. DU har ett val, att läsa eller inte läsa!

                                               

Jag pratar gärna inte om dessa personer då jag gjorde valet att inte ha dem i mitt liv! Varför lägga ner energi & tid på sådana personer som bara vill en illa och bara är ute för att såra?

Ja jag vet nu att det kommer att studsas på stolarna hemma hos dessa männoskor, telefoner kommer att gå varma & det kommer att bombaderas i min inkorg med olika meddelanden från dessa människor, men jag är så less på detta jagande, varför kan inte vuxna människor för ja det är vad de kallar sig vuxna människor inte låta en annan mäniska bara vara?!?  Det är det enda jag vill, låt mig och de mina vara, för det är ju vad jag gör! Men nu har jag börjat att lessna!!

Detta är kommentaren som lämnades i bloggen:


Lördag 21 mars 17:38

Sluta skriv skit om andra när 75% av din blogg består av dina åsikter.. rena dyngan. .. tur för dig att jag inte känner utan bara hört talas om att man inte ska anställa dig. Hur kan du döma andra...


Jag har tagit bort namnet på denna personen bara för att det inte kommer att nämnas några namn i min blogg i just sådana här syften.

Detta är skrivet av en person som inte känner mig ( som denne själv skriver) utan har bara gått på vad en person som vill mig illa säger, visst det är aldrig ens fel att två tryter, men i detta fallet så kan jag inte göra så mycket än att ruska på huvudet.

Ja min blogg består av mina åsikter, är det inte just det som en blogg ska göra?

Anställa mig?? Ja vad ska man svara på den??

Döma, är det inte just vad denna personen gör? Dömmer ngn som de inte äns känner utan bara hört talas om??

                                                  

Så nu när ni läser detta , ja ni som så gärna vill lämna dumma kommentarer genom den personen som ni så gärna skyddar, strunta i det, för de kommer inte att läsas eller publiceras utan bara skickas vidare till sopkorgen där de hör hemma!

Detta är den enda enegi jag kommer att lägga på er, detta är den enda ni kommer att få gällande min uppmärksamhet.


För personer som har sådana stora vaneföreställningar om sin egen storhet som ni har kommer jag aldrig att vilja med att göra, så med detta sätter jag punkt i detta ämne!






Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards