Alla inlägg den 1 april 2015

Av Jenny - 1 april 2015 17:18

 

Av Jenny - 1 april 2015 08:23

Ja så får det bli idag lite gott & blandat...

Hellst av allt så skulle jag vilja dra ner rullgardinen och krypa ner under täcket igen för att få sova ngn timme till fast så kommer det inte att bli idag, nej för idag är det badhuset som gäller med tjejerna.

                                                  

                                                  

                           

Lilly har nämligen sovit över och ska vara här hela dagen.

Så då tar jag tjejerna med till badhuset senare i fm.

Ja för er som har barn , tjej som kille vet ju hur det tisslas & tasslas och hur lång tid det tar innan det somnas. Så var det här, det fnittrades och viskades fram till halv 1 i natt, sen så orkade de inte längre.

Men jag räknade ju inte med ngn sov morgon för det, nope kl 07,15 så hörde jag fnissande ifrån Antons rum =)

Ja tjejerna sov där inne då hela golvet i Melodys rum var upptaget av My Little Ponys & Pet Shops & Monster High prylar.

De hade byggt upp en hel stad och ville inte riva den då de skulle fortsätta leka som idag.

Ja jag ringde faktiskt & frågade Anton först om det var ok att lilla syser & Lilly lånade hans rum för övernattning och det var helt ok. Frågade även om han ville följa med till badhuset men kan väl säga att jag nästan vart dumförklarad över telefonen, han, badhuset med 2 små tjejer & sin mamma, nähä du mammsen det kan du glömma =)

                                                   Nyvakna tjejer som tittar på Tv i Antons säng


Vi passade även på att inviga vårat nyaste tillskott i familjen, en popcorn maskin.

Anton & Mattias har önskat sig en sådan i evigheter så nu gjorde jag slag i saken och köpte en åt dem. Inte ett dumt köp kan jag ju bara tillägga =)

                                                  

 

Igår så hjälpte jag även Malin & Bengan igen med lite "one on one" träning med deras pinchrar , lite bords träning & hantering , de har både Dp´s & Pincher. Jag har även hjälpt dem med lite klo klippning.

Igår hade de med sig en liten påse med gott & blandat som tack för hjälpen. 

                                                  

      Detta var vad jag fick , Mmm nomnom =)


Nu står det 2 tjejer och studsar och frågar om det inte är dags att åka snart, önskar att man hade den energin....

Så ha en trevlig 1a april därute och luras inte allt för mkt..

För här har tjejerna lovat att de ska lura mig och jag kommer med stor sannorlighet att gå på det =)





                                                  

                                                  

                     



Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Skapa flashcards