Alla inlägg den 2 april 2015

Av Jenny - 2 april 2015 07:23

Mmmm det är vad jag är idag...

Men varför sova när man kan vakna kl 05,00 och inte kunna somna om fast man är aptrött???

Näe det var bara till att smyga upp..*suck* Det är vid sådana här tillfällen som man önskar att man drack kaffe, för om jag har förstått det hela rätt så ska man piggna till då, och det skulle absolut behövas iaf just nu..

                                                 

Igår var det en lång dag iaf kändes det så , vi spenderade 5 timmar på badhuset, vilket jag bara kan upplysa om inte är speciellt kul som vuxen när man inte badar...

Men tjejerna hade jätte kul och det är ju det som räknas för varför skulle jag annars vara där =)

Idag är det Bio på schemat, Melody & Amanda ska se Home, den handlar om den lille utomjordingen Åh, som är på flykt från sitt eget folk, landar på jorden och blir vän med den äventyrliga Tip & hennes katt.

Melody har ju redan sett den en gång men ville så gärna se den igen så idag blir det omgång 2 =)

                                                  

 


Igår satt jag och försökte ändra utseende här på bloggen, så ifrån rosa så blev det blått, vart inte riktigt nöjd, men ska försöka gå igenom inställningarna så kanske jag hittar ngt som passar.

Jag är alldeles för lat & alldeles för o teknisk för att få upp bilder som en banner tex, men ska väl iaf försöka piffa upp den lite, ska se om inte Mattias kan hjälpa mig på den fronten.


Jag skulle behöva gå en kurs i både Photoshop & klipp & klister...Meeeeenn det får bli vid ett senare tillfälle, för jag och datorer, nja inte riktigt min grej.Finns ju faktiskt de som tycker om och kan sådana saker , så varför inte be dem om hjälp?? Så det är precis vad jag tänker göra *s*


 


Igår var det ju 1a April och jag lyckades ta mig igenom dagen utan att bli lurad =) Det är nog första gången på länge som jag undkom, men ngn ska ju vara den första eller hur!?!

Tjejerna försökte men deras fantasi var inte på topp så det var lite för självklart att de försökte, men de lyckas säkert nästa år!

                                                                        



Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards