Alla inlägg den 15 april 2015

Av Jenny - 15 april 2015 13:08

Ja nu är det en sådan där vecka igen där allt har planserats in, varför sprider man (jag) inte ut det bättre?

nejnej jag trycker in så mkt på en och samma vecka bara för att det ska bli stressigt och jag som hatar stress!!

Men så är det,att planera ligger ibland inte på min starka sida.

                                                  
              


Mina böcker har nu iaf kommit och jag har redan läst ut en, som sagt svårt att släppa en bok när jag väl börjat. Så jag insåg att det kommer att gå fort att läsa ut dessa 3 =)

Såååå jag kanske måste beställa ngn bok till kanske en som är en aningen längre...

Den första boken var så bra så jag vart glad att jag beställde denna triologi på ett och samma svep och inte tog dem en och en... För tyvärr så var det ju inte direkt en snabb leveranstid..6 dagar innan böckerna och då inte helg och röd dag inräknad...

Men som sagt den som väntar på ngt gott....

                                                  
               


Vand har hänt annars då?

Här som sagt massor, i af den här veckan, har redan hunnit med 2 fika träffar, idag ett 3 timmars möte och till kvällen ringträning sedan ligger det 2 läkarbesök till och tele möte =)

På söndag ytterligare en ringträning =)

Tycker om när man har att göra, men att trycka in mkt på en och samma dag som det blir lite av den här veckan ..Inte så bra, för att ligga på soffan och "äta" praliner & pilla navelludd är inte riktigt min grej =)

Men visst, ska inte sticka under stolen att soffan är skön att lägga sig på med jämna mellan rum  ;)

                                        



Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Skapa flashcards