Alla inlägg den 16 april 2015

Av Jenny - 16 april 2015 17:29

Ja det har jag fått ett idag, ett sådant som man inte vill ha.

Jag är inte riktigt redo att berätta vad det var för sorts besked men jag kan ju säga att det var ett sådant som man kan säga - Knocks the wind right out of you.

Ja nu undrar ni säkert varför jag bloggar om det men inte skriver vad det är , nej inte för att jaga sympati, för ni som känner mig vet att jag inte vill bli daltad med, men jag känner att jag på ngt sätt måste få tankarna att sluta snurra.

För just nu så går min hjärna på högvarv....

                                                  
           

Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka eller hur jag inte ska tänka, jag googlar och pratar med de närmast mig. Men jag får inte riktigt mina tankar att hålla ihop...


Jag har aldrig varit i en sådan här sitts av ngt de slag och jag ska ärligt säga att jag inte har en aning om hur jag ska hantera det!! Jag får det bara inte att gå ihop!!

Men optimist som jag är så tror jag på att det kommer att lösa sig men så har vi den där lilla tanken, den där tanken på att jag är född med en rostig spik i munnen ist för en silver eller guld sked vilket för att tankarna inte riktigt vill som jag, tänka positivt...

                                        

Men om 1 vecka vet jag, och om tre veckor så står jag med facit i handen. Så om kanske 4 veckor så kan jag blogga om vad det handlar om.. Så ni behöver inte fråga vad som händer för det kommer, förr eller senare...

Men just nu så måste jag på ngt sätt få landa, familjen måste få landa..Eller iaf Mattias. Det här är ngt som jag ändå vill vänta med att berätta för barnen, rätt eller fel ja det kan man ju fråga sig, men jag känner just nu att det är rätt.

                                                

Ja ni har säkert listat ut att det är ngt som inte står rätt till, ja så långt kan vi ju sträcka oss.

Virrar, snurrar, sitter, står..Ja kroppen gör som hjärnan vill....Men ingen ro, måste tänka, fundera, läsa, fundera lite till ..Pratat med bästa vännen, prata med mig själv, prata med Mattias..Ja det löser sig , men tänk om...Rostig spik...Tänk om, tänk om.

Två ord som till sammans kan vara farlig men var och ett för sig är de ganska harmlösa..Tänk & om....Tänk om- What if.. What and If...



 






Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards