Alla inlägg den 16 maj 2015

Av Jenny - 16 maj 2015 08:15

Ja idag är det en sådan där dag där hjärnan går på högvarv, tankar fladdrar runt oavsett om jag vill eller inte...

Jag försöker att koppla bort men det vill sig inte riktigt.


Många tankar som jag har skjutit undan gör sig påmind, inte bara sjukdoms relaterat , utan mer familje relaterat.

Men jag kommer aldrig att förstå äns få en verklig förklaring på saker å ting.

Det är som det är.

Otroligt.


Men man kan ju inte låta bli att undra hur det egentligen ligger till? För av egen efrarenhet så är det lång emellan sanning och dagens version...

Min sanning är är kanske inte ngn annans.. Din sanning kanske inte är min.. Vem vet?

Vem kan verkligen svara på vad , hur & varför? Tror att det är svårt att få fram sanningen ibland, eller äns en giltig förklaring på vart problemet ligger.

För det är ibland enkelt att skylla på en annan. För varför erkänna sina fel och brister?

Svamlar jag? Ja det gör jag nog, det i takt med mina tankar.


                                


Men nu är det dax att ta tag i dagen och göra ngt produktivt.

Snabeldraken skulle behöva gå ett varv, klor Ska klippas, lakan bytas, mediciner ska hämtas, födelsedags presenter ska inhandlas då det är dax för kalas.

Ja tankarna får läggas på is ett tag till, iaf några av dem!







Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards