Alla inlägg den 18 maj 2015

Av Jenny - 18 maj 2015 20:15

Ja nu börjar det närma sig... Närma sig ett kaklat kök =)

Ska bli så skönt att bli av med den grymt fula & äckliga plastmattan som sitter där idag!


Så på onsdag så ska spisen dras fram och skuras bakom, vill ju inte att hantverkarna ska behöva sitta i matflott, för oavsett hur ofta man städar bakom spisen så finns det alltid där...


Har lovat syster att sätta upp en webbkamera om hantisarna är ngt att vila ögonen på ;) Jag menar vem vill inte vila ögonen på en vältränad karl??

                                                  


Titta får man göra! C men inte röra!!


Vad händer annars den här veckan? Nja inte mkt , ringträning måndag - tisdag, tredje passet av 5.

Det är så roligt att träffa alla dessa människor! Jag har fått så mkt bra feedback, så jag tar faktiskt och klappar mig själv på axeln, för att vara ny i vänstervarvs världen och få beröm av de som faktiskt har hållit på ett tag gör att man blir glad.

Funderingen på att utbilda mig vidare växer sig allt starkare, to.m möjligheten att lägga själva ställandet på hyllan även om det inte har varit så mkt av just den varan för min del, men att utvecklas i allt runt om kring själva ställandet, att kanske gå ett steg till, det finns så mkt att lära.


Utvecklas vill vi ju alla, oavsett om det handlar om jobb eller hobby.

Att vilja gå framåt , inte att sträva bakåt. Nutid inte dåtid.


                                                  

             





Tid

Av Jenny - 18 maj 2015 09:49

Ibland har man hur mkt tid som hellst, ibland alldeles för lite.

Nu börjar det att närma sig avslutning för barnen, jag tycker inte att det var så länge sedan de hade en =)

Men nu är det bara 16 skoldagar kvar, ja och det är dagar med praktik, skolresor & annat.

                                                  
          

Jag kan inte riktigt fatta hur fort tiden går, Anton slutar i 7an & Melody 1an.

Vi har inte fått tider eller vart vi ska vara den dagen men det kommer nog snart!

Så nu är det dags igen att köpa avslutningskläder, ja det är ju ett måste ( enligt mig iaf) att man har ngt nytt på sig.

Anton vill ha skjorts och en vit t-shirt och ett par nya skor och Melody , ja hon har inte bestämt sig och hon får följa med & välja själv...

Anton är glad om han slipper springa i affärer , men han får faktiskt följa med och väla det här året med =)


På kvällen så kommer familjen att samlas så ska vi gå ut & äta,  barnen bestämmer och om jag känner dem rätt så blir det mat på Östens Pärla.

I år blir vi faktiskt fler,i år kommer det 3 till och umgås med oss,det  ska bli så kul att träffas på en liten högtid, ja eller iaf ngt utöver vardagen.

Äta gott och bara vara, vänta på att sommaren ska komma, och då menar jag att solen & värmen ska komma =)


                                                  
       





Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards