Direktlänk till inlägg 28 maj 2015

Slut i rutan..

Av Jenny - 28 maj 2015 16:40

Ja nu är jag helt slut..

Det är mkt som ska ordnas innan måndag..


Så Idag styrde Melody och jag bilen emot valbo för att träffa Anette, vi planerade lite inför kommande vecka och så skulle ju Melody ha fotbollsskor plus att det är dags för kalas och en present inhandlades, fy vad det är svårt att handla till barn som det inte leks med så ofta, man vet ju inte riktigt vad de leker med eller tycker om ...


Men nu har vi iaf införskaffat skor, 2 par till strumpor och även ett par shorts till.

Fast denna gången stod inte vi för notan utan Farmor & Farfar =)

Tack så mkt!!


                                                  


Ja en fika med Moster/ syster Anette hans det oxå med då hon var upp för att fira en födelsedag =)

Melody är så imponerad av hennes långa blonda hår, ngt som hon har haft i alla år som jag kan minnas *S*

Försökte att få ett "normalt" foto på Lill Lärkan  med sin moster men hon kan bara inte vara "normal" på ett foto, det ska fixas och trixas och göras grimaser... En riktig spexare


                                     


Ja det är mkt som ska planeras innan jag åker, för det kommer ju inte att rulla på här hemma utan mig ( tycker iaf jag) Men jag vet att det kommer att gå hur bra som hellst!

Men man vill ju vara oumbärlig ;)


Hämtning av mig blir av Anette så Mattias slipper ta ledigt ifrån jobbet plus att han hatar att köra bil, jag är ju inte som alla andra då jag har sagt nej till att han ska komma och hälsa på mig på sjukhuset, tycker det är onödigt med bensin kostnad och att släpa med barnen, ja jag vet knäpp. Men pappa & Anna-Lena kommer och hälsar på och så även Anette, de bor ju närmare, Så jag klarar mig, tänkte ju inte bli liggandes längre än till onsdag ;) Förhoppningsvis så kanske jag får åka hem redan på tisdagen, men det återstå att C.


Nu ska vi äta middag för att sedan planera inför de dagar då jag inte kan styra och ställa mer än över telefonen, hur ska det  här gå utan mig på hemmaplan *s*






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 25 mars 2023 17:39

              Under detta mäktiga tifo stod vi när MFF möte Hammarby i Cup finalen 2022 på Tele 2 Arena. Det blev varmt kan bara tilläggas.       Mäktigt Skåne tifo!           ...

Av Jenny - 23 januari 2023 19:18

Innebar för min del utökade arbetsuppgifter. Jag som inte flugit allt för många gånger i mitt liv fick en hel del resande under bältet i slutet av 2022.   Kiruna*3 Lycksele*2 Kalix*1   Jag har stötat och varit med och byggt upp 2 nya bu...

Av Jenny - 12 januari 2023 19:00

I måndags kom de glada nyheterna -Dottern blir uppflyttad till Dam Juniorerna (F19) , tjejen som går all in när det kommer till att spela och att titta på sporten, hon som aldrig säger nej till en xtra träning eller en xtra match, hon som alltid stä...

Av Jenny - 27 februari 2022 17:33

beslut är oftast just det, tuffa! Men så också de som är rätt just där och då. Jag har nu i några år velat fram och tillbaks om huruvida vi ska skaffa en hund till eller om jag ska låta hunderiet rinna ut i sanden.   Jag älskar att ha hund och ...

Av Jenny - 25 februari 2022 17:15

Ja det är vad dottern fyller idag... Jag menar 15 år.... Satan vad tiden går fort! Men jag älskar verkligen att se båda mina barn växa och utvecklas, se dem ta steg för steg i sin utveckling och sin självinsikt.   Grattis älskade unge!     ...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards