Alla inlägg den 7 juni 2015

Av Jenny - 7 juni 2015 17:45

Huj vad tiden går fort, nu är det bara slutruschen kvar för barnen i skolan, Anton har bara slapp dagar kvar och Melody lika så =)

Och på Onsdag är det avslutning.

Så snart är det sommarlov men man kan ju undra vart sommaren har tagit vägen för här är det kallt & regnigt.. Snudd på att pingvinerna springer runt med mössa & halsduk ;)

Kanske inte riktigt så kallt men snudd på iaf. Jag vill ha sol & värme är som så många andra less på detta eviga regnande....


Den enda nackdelen som jag kan se med sommaren är myggen & knotten men just nu så lyser de med sin frånvaro och det gissar jag är pga just kylan.

Så from måndagen den 6/6 så vill vi här uppe i Gästrikland ha minst 25+ och sol!!


Tänkte försöka ta tag i bloggandet då jag känner att jag tappat en del men jag har fortfarande ont i ryggslut och rumpan, ja inte ngt ställe som opererats men som har belastats och talar om att de finns...

Tänkte iaf att jag skulle berätta om hur jag har känt och hur min resa har varit under den här tiden, Skratt , gråt, oro & kärlek =)



                                        





Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards