Alla inlägg den 16 juni 2015

Av Jenny - 16 juni 2015 19:18

Ja idag var det andra dagen på det nya jobbet och jag måste säga vilket härligt gäng det är på denna plats =)

Ska bli riktigt spännande att se vad tiden har i sitt sköte.


Trött i huvudet är man dock då det är mkt nytt att ta in , jag är dock väldigt glad att jag kan prata för mig och inte rädd för att göra fel, det är bara att göra om och göra rätt!


Är lite trött i ryggen då jag inte är van att sitta så länge men det kommer att ge med sig då det är väldigt ergonomiskt utfört vid skrivbordet.


Dagarna går otroligt fort och det gör det ju inte tråkigare!

Nu är det bara 2dagar kvar på den här veckan sedan är det midsommar, vi har fortfarand einte riktigt bestämt oss vart vi ska vara på lördagskvällen men har fått ett erbjudande om att grilla i Järbo.

På Fredag så jobbar Mattias till 15 men sedan är det traditions middag med Jonas och Anton, det är ngt vi har gjort de senaste åren och det är så mysigt då vi bara tar det lungt och äter gott.

Iår kan dock inte Cina vara med då hon jobbar men det kommer att tas igen vid ett senare tillfälle.


Mkt mer än så här blir det inte då jag känner tröttheten komma krypandes så ryggläge i soffan låter som en plan =)

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Skapa flashcards