Alla inlägg den 18 juni 2015

Av Jenny - 18 juni 2015 18:45

                                                  

 

Ja denna första jobbe vecka har gått otroligt fort och nu är jag ledig i 3 dagar =)

Så för mig så kommer detta att vara en rolig arbetsplats med roliga & trevliga arbetskamrater!


Nu är det ju den tiden på året då det är dags att dansa runt stången och äta lite extra gott ( igen) Vi har en hel del traditioner i Sverige som "kräver" en hel den mat, jul, påsk, midsommar, nyår mm.

Undra om man vill veta hur mkt pengar man egentligen lägger just på all denna extra mat, näe tror inte att man vill det.


Jag hade ju dock hoppats på ett bättre väder än vad det är just nu men om man ska lita på väder prognosen så ser det ut att bli grått, mulet och varning för regn =(

Men samtidigt så är jag ju inte förvånad.. Det är väl vad vi kallar för den Svenska sommaren *s*


Nu är det dags att skriva ner en liten handle lista, för jag som säkert många andra måste in till affären för att handla i morgon trots dagen. Men så är det, det man inte hinner eller orkar i en arbetsvecka, det får man ta och göra oavsett vad det är för högtids dag i almenackan.



                                                  

                  



Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards