Alla inlägg den 25 juni 2015

Av Jenny - 25 juni 2015 18:45

Ja hör & häpna jag funderar på att börja att träna.

Men som sagt det är en fundering ;) 

Jag går ju mkt när det kommer till hundrana men jag känner att jag behöver ngt mer, och nu när jag kommer att sitta mkt så behöver jag träna ryggmusklerna.


Men frågan är hur & vad jag ska träna.

Vet inte om jag är så sugen på att kliva in på ett gym ( vi har ju en hel del här i Viken) men man kanske skulle testa.


Har ni några tipps?


Jag är inte sugen på ngt " hopp & studs" då jag är allt för stor och risken finns att jag knockar mig själv ;)

Simning är ju en skonsam sorts träning sägs det, men är det verkligen så? Jag tycker det verkar så men hur är det?

Tränings möjligheterna är ju idag oändliga men vad passar en "storvuxen" kvinna?

Men man måste ju börja ngn stans om inte annat.. 


Jag vill ju att det ska passa in i familjens schema, jag är ju nu borta "dagtid" så jag vill ju inte ta för mkt tid ifrån familjens tid.

Så det ska ju schema läggas lite, jag vill ju umgås med mannen & barnen sedan så ska ju hundarna ha sitt!

Det är ju inte bara själva träningen som ska hittas utan oxå tiden, vilket kan bli ett litet pyssel i sig.


Men jag tar gärna emot tipps och råd på bra träning och för er som redan kör, hur passar ni in allt det andra?

                                                  

 




Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards