Alla inlägg den 30 juli 2015

Av Jenny - 30 juli 2015 14:09

Jag vet att jag är lyckligt lottad när det gäller min man, även när det gäller mitt X.

Men att få se det i skrift hos ngn annan gör att man blir extra glad att det finns de som ser honom för den han är!

Visst har vi haft våra duster, vilka har inte det i ett förhållande?

Visst jag har packat en väska för att komma ifrån men det var i början av vårat förhållande, för de känslor som jag har för Mattias skrämmer mig i bland.

Mattias säger vad han tycker och tänker många gånger faller det inte i god jord, speciellt inte hos de som tycker att han ska styras eller göra som de säger.

Men sådan är han inte, han ifrågasätter och vill han inte så säger han ifrån.


Jag har även fått det tilldelat att han manipulerar mig och tyglar mig, men det håller många som då känner mig inte med om, för de som känner mig att jag ofta går min egen väg och låter mig inte styras av ngn. Jag gjorde i yngre ålder men inte nu!

Kan säga att känner man även Mattias så ser man nog att det är jag som styr och ställer i de större dragen här hemma ;)

Mattias tillåter mig att göra mkt men inte allt ;) Skaffa hundar utan att fråga han, hir många karlar skulle tillåta det?

Ja de är nog lätträknade, nu älskar han våra hundar men han önskade kanske inte just 3st *s*

Men det är min hobby och den fortsätter jag med, jag har ju iaf minskat på storlek och antal när det gäller hundarna..


Min stora syster som inte känner Mattias så innerligt men har träffat han några korta svängar, har ändå fattat sig en liten uppfattning om hur han bryr sig om mig & barnen.

Och är det inte så det ska vara?

Så hon bloggade om det, vi blev så glada över de underbara orden så jag tänkte länka i min blogg till hennes inlägg.

  

http://itismadeby.bloggplatsen.se/2015/07/26/11145619-min-lilla-syster-ar-otroligt-lyckligt-lottad/





Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Skapa flashcards