Alla inlägg den 13 augusti 2015

Av Jenny - 13 augusti 2015 09:30

Vi bor ju ganska centralt ,men visst finns det träd och några små dungar runt om.

Vi bor inte nära själva centrum men det är inte mkt till storskog precis utanför...

Så jag blir lika förvånad när jag och hundarna får sällskap av denna vackra varelse.....


                                                  
           

Av Jenny - 13 augusti 2015 06:45

Ja ibland kan en bukett blommor vara en fin gest., för ngn som mår dåligt eller är sjuk´eller bara för att.

Vi skickar inte blommor ofta nog kan jag ibland tycka men efter som jag själv inte är ngn blomster människa så glömer man lätt bort vad det kan betyda.


Jag tycker om att få blommor men är som sagt väldigt dålig på att hålla dem vid liv.


Pratade med stora syster Anette i veckan och hon har fått det stora hmmm "privileget" att få Mr Influensa på besök, inte ett besök man vill ha men han flyttar ju in oavsett vad vi tycker och tänker, så vi skickade ett blomster bud ifrån Interflora för att pigga upp henne lite.

Det som är svårt när man sitter vid datorn är att se hur blommorna verkligen ser ut men man får ju hoppas at de är lika vacker i verkligheten som på bilden!


Och efter telefon samtalet jag fick av Anette så var det så =)

Hon hade precis varit hos läkaren för att få lite starkare krerings medc och på dörren hängde vår bukett =)

Så jag ska absolut bli bättre på att skicka en blomma till ngn som jag vet kanske behöver en liten " pick me up"

Eller bara för att jag känner för det!


                                                  
                 Så här såg den ut =)


Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards