Alla inlägg den 30 augusti 2015

Av Jenny - 30 augusti 2015 19:45

Ja det är ett ord som verkligen passar in på detta =)

Mums är väl ett ord som man akn använda på mkt men dock inte på allt *s*

Men som sagt-

I lördags var vi ju som sagt i Örsundsbro, och jag har vid ett tidigare tillfälle skrivit om den roadtripp jag gjorde till Enköping och de goda chocklad bollarna som går att köpas mellan Enköping och Bålsta.

Detta ställe ligger inte så långt ifrån "Örsa" så självklart så var vi tvungen att svänga förbi och handla =)

Så innan vi styrde bilen hem mot Viken så bar det av till Lidslenakorset för dessa delikatesser.


   Gräddbullarna fick vi med på köpet =) 


Ska väl erkänna att det vart 2 lådor bara till oss.... Fördelen är att de går att frysa vilket vi har gjort, annars så skulle det kynnes ätas för fullt här hemma...





Av Jenny - 30 augusti 2015 18:47

I lördags så bar det av till Örsundsbro, vi var bjuden hem till pappa & Anna-Lena för att äta gott och bara vara =)

Anton ville inte följa med då han skulle "hänga" med kompisar så han fick vara kvar hemma.

Melody vill alltid fälja med dit då hon vet att morfar alltid gör henne sällskap till den stora lekparken på skolan som ligger några meter ifrån där de bor.

Plus att hon tycker om den goda maten och alla foton som finns på henne och storebror  =)


Jag fick frågan av pappa när de var upp om jag ville ha hans folkdansdräkt, den han själv hade sytt och självklart så ville jag det! Även om den inte kommer att användas så är det ngt som är mitt minne av pappa och den tiden då jag var med mina föräldrar på folkdans =)


                                      



Av Jenny - 30 augusti 2015 18:39

Som har varit sprang i väg, har inte haft tiden att blogga ordentligt men ska försöka komma ifatt!

Helgen var fullbokad men det vart även en intensiv lördagskväll då det bar i väg för att leta efter en liten basenji tjeje som lyckats smita.

Men var sak har sitt inlägg annars blir det så mkt, och vem orkar läsa när det skrivs för långa inlägg+ Ja fast det beror ju på iof vad det handlar om =)


Men som sagt veckan bara försvann, men i fredags så var det iaf dags för återkontroll efter Op, det var nu 3 månader sedan, jag kommer ju nu att gå på 3månaders kontroller sedan blir det en gång i halvåret för att sedan för att bli en gång om året om allt flyter på som det ska, vilket vi nu hoppas.

Allt såg bra ut förutom att jag hade vätska i buken vilket jag tydligen inte ska ha så här 3 månader efter så det vart till att vänta in en ny remiss till röntken inom 3veckor *suck*


Mycket har hänt sedan op men jag har bara lagt det i den sk hinken och lagt på locket, men tyvärr så har min hink gått sönder och huvudet är över fullt, men det är ngt jag ni bearbetar och kommer att skriva om längre fram.


Men nu uppdateringar =)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards