Alla inlägg den 15 september 2015

Av Jenny - 15 september 2015 13:12

Nu har jag landat och pustat ut efter helgens bravader.

Det har varit en lång men otroligt lärorik helg.

Hämtat och lämnat domare, byggt upp och fixat inför, sedan som de senaste åren så har jag varit speaker inför finalerna.


Många av de som jag har på ringträningen har i helgen ställt sin hund, det har varit blandade resultat men några Bir & Bim har det blivit, det är så roligt att de små tippsen jag kan lämna gör det lättare i ringen =)

För jag är ju själv ingen ringräv så att säga!


Men tipps och råd kan man ju ge iaf =)


Helgens väder har varit bra, en snabb skur på lördagen och likaså på söndagen, men utövder de så var det uppehåll med växlande sol.


Är fortfarande seg och känner att sömnen fattas en, men det är ju som tur är övergående.

                                                  
                       




Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards