Alla inlägg den 21 september 2015

Av Jenny - 21 september 2015 18:45

Så var det dax för en ny vecka.


Denna vecka innhåller för våran del skolfoto och fotbolls avslutning, styrelsemöte, kvartsamtal och fika med vänner.

Ja jag har säkert missat ngt men det är en vecka full med punkter i =)

Idag är det iaf bara en vanlig måndag ( ja det finns ovanliga måndagar oxå) då det ska planeras mat införför veckan och ikväll står det bandy på schemat.

Melody har som sin store bror blivit en bandyfantast =)

                                                  
            

På Onsdag har Melody skolfoto med klassen sedan så erbjuds vi syskon foto vilket jag nappar på då det var ett par år sedan de fotades i hop och man kan ju säga att det har hänt en hel del sedan sist.

Anton har sitt klassfoto på fredag och jag tittar bara på fotot ifrån förra året och ser hur mkt han har förändrats.

Mina stora ungar, jag förundras var dag av hur mkt man kan älska sina barn =)

De äger verkligen ens hjärta!


                                                  

Av Jenny - 21 september 2015 05:45

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Skapa flashcards