Alla inlägg den 29 september 2015

Av Jenny - 29 september 2015 08:10

Yes it is =)

En helt vanlig tisdag..


Så vad händer här hemma då? Ja idag inte så mkt, tjejerna har gått i i höglöp och Jum Jum rasar i vikt och tycker oerhört synd om sig själv!

Men som tur är så varar det ju inte så länge och när det är slut så inleds operation öka hanhund i vikt =)


Just i skrivandets stund så sitter jag i dotterna rum då min dator tydligen har blivit hennes, så nu vet vi vad hon ska få i julklapp...

Men det här med klappar börjar bli svårt, de är ju inte små längre så det är ju inte leksaker som gäller , ja iaf inte för Anton men Melody vill ju fortfarande ha lite, men hon pendlar mellan leksaker och "tonårs" saker..

Så i år blir det till att tänka till =)

Men det är ju iaf 3 månader kvar så vi har ju lite tid.


I år så har Mattias planerat in en kidnappning, kan inte säga mer än att hon är blond och har långt hår & släkt ;)

Det är sällan han fattar ett "tycke" för en person, på en kort tid, som han faktiskt har gjort för denna, kan vara för att hon har funnits här under min tuffa period, även han har fått ett otroligt stöd av henne.

Så nu har han bestämt att till jul så kommer det att ske en kidnappning om det nu inte är så att båda jobbar, men han har iaf siktat in sig på det *s*


På torsdag är det en ny läkartid som väntar sedan har jag en ny röntgen tid då jag tydligen har vätska i buken vilket jag inte ska ha enligt läkarna, inte så här pass lång tid efter op, detta sågs på 3 månaders kontrollen.. Ja ja bara att vänta på tid..


 




Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards