Alla inlägg den 10 december 2015

Av Jenny - 10 december 2015 20:15

Å klart..

Inför min lilla tripp =)


kläder -check

Ost & Salami- check

Jul & födelsedags kort- check


           Väska m kläder  ( ny inköpt väska to.m)

           Beställda salamin och cheddar ost 

               Jul & födelsedags kort av eget val =)


Nu bara ett och ett halft arbetspass bort, sen så ..

Ja som det kanske märks så är det här ngt som jag ser fram emot. 

Stockholms hundmässa är ngt att se fram emot, iaf för en hundnörd som jag, ett litet måste varje december.

Det är ras montrar, försäljnings montrar, hundar, agility uppvisning mm mm..

I år går utställningen till minnet av Kenneth Edh, som sorgligt nog gick bort tidigare i år.


                                                     


Iår ska jag själv inte vänstervarva ngt på mässan då jag inte har en hund som håller måttet ( i mina ögon) men vem vet hon kanske har mognat på sig i alla avseenden så att vi kanske kan börja trampa runt í vänstervarv nästa år.

                                       Sundevil´s Zenyatta - sommaren 2015


Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Skapa flashcards