Alla inlägg den 4 januari 2016

Av Jenny - 4 januari 2016 19:03

Ja jag börjar det nya året med en förnyelse..

Näe inget löfte om viktnedgång eller börja röka eller ngt annat, utan jag har skaffat mig nya glasögon.

Det var ju "bara" 4 år sedan...

Nu fick jag hjälp vilket behövdes då jag är en sådan där komplicerad kund när det kommer till glasögon.

Jag har oftast en "syn" eller iaf ett humm om vad jag letar efter, men det hade jag inte den här gången så nu var det bara att låta proffsen plocka fram bågar och jag testa.. Och testa det gjorde jag...


Det tog ett tag men sedan ( efter lite övertalning) så valde jag ett par.

Modet på bågar skiljer sig en del sens jag köpte mina svarta, så nu följer jag trenden..

Jag blev en aningen överraskad då min syn inte hade förändrats så mkt på dessa år, lite pickel här å där sades de.

Så inge ålders tecken där iaf, för halv blind det har jag ju alltid varit *s*

Men det kommer nog det med, man börjar ju närma sig 40 strecket =)


Så för att "bjuda" på "skapelsen" så kommer här "före & efter" bilder.. Kan ju bara tillägga att jag inte tycker om selfies!! Hatar verkligen att se mig själv på bild, to.m i speglarna på jobbet!!


Före                          Efter




Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards