Alla inlägg den 18 januari 2016

Av Jenny - 18 januari 2016 18:56

Ja nu har jag landat , efter lite läxläsning med dottern och en snabb dusch, så här efter jobbet, så landar jag här framför datorn, sonen är och spelar fotboll med några klasskamrater i en av inomhus hallarna vi Göransson Arena.


Det börjar ju bli dags att planera inför kommande kalas.

För nu när julen är över så stundas det födelsedagar här i huset.

Sonen blir ju 15 och dottern blir 9, jag förstår inte hur fort tiden egentligen kan gå =)

                                                              

Iår så har det bestämts att bästa vännerna slår i hop sina kalas och har det, ja vart det nu blir av det vet vi inte än då de inte har bestämt sig *s*

Men vi har ju iaf mer än en månad på oss, T och jag!


Blev för ett tag sedan taggad på Fb, där man under 5 dagar skulle lägga ut en bild om dagen , som var mer än 15 år, så det började jag med igår.

Jag hittade en bild på mig där jag ställer en av syrrans hundar, och huj vad lik min dotter är mig =)

Ja och då inte bara till utseendet kan ju tilläggas *s*

                                                  
        Jag & Mandy

  

Envis och egensinnad det är hon så det räcker och blir över=)

Hon säger vad hon tycker och tänker och står upp för det som är rätt och med inställningen att inte retas eller mobbas gör att jag som mamma blir extra stolt.

Båda mina barn har låg tolerans nivå när det kommer till mobbing, de är inte rädd för att sticka ut hakan där!


Ja man kan ju säga att sonen inte behöver göra mer än att ställa sig bredvid den som mobbas för att det ska ta slut, han ger nog ett starkt intryck min lilla kille på lite över 1,90  =)

 




Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards