Alla inlägg den 21 februari 2016

5

Av Jenny - 21 februari 2016 15:26

Ja nu är det bara 5 dagar kvar tills det att lill Lärkan fyller år.

Hon har önskat sig en hel del, men i år kommer ( vad jag tror bli den bästa) hon att få ngt som hon bara drömt om =)


Hon kommer att få en signerad match tröja =) Ngt hon önskat sig, men vi har sagt till jul *s*


 

Av Jenny - 21 februari 2016 14:57

Ja vad vad det som gjorde att 3 av 4 i familjen missade matchen igår?

Jo det var en planerad tripp till Sveriges närmaste stad =)

Vi skulle gratta kusinerna emellan.. Tyvärr så kunde inte A´s yngsta inte komma, men den äldsta var på plats och det var ju inte i går vi träfffades.

Dessan hade inte träffat Anton på 12 år och hon såg fortfarand den lilla killen som hon hade i minnet *s*

Jag önskar att jag hade fått med hennes min på film när han reste sig ur soffan, minen var obetalbar *asg*


När hon klev inann för dörrarna så satt han i soffan och där ser man ju inte hur lång han har blivit *s*

Men Dessan gick fram efter att ha kramat mig, lill Lärkan å Mattias, och lade armarna om Anton, vilket gjorde att han reste på sig och Dessan tappade hakan, hon var tvungen att stå på tå för att nå upp runt halsen på han.

Minen sa ngt i stil med

- Tar du inte slut ngn gång *asg*


Kameran var självklart med!


       

               


Ja att få några " normala" bilder var inte det lättaste, för det var mkt skratt och ingen av oss är väl så förtjusta i att stå framför kameran =)


Men kvällen bästa bild ( min favorit)  är denna!!

                 


En otroligt rolig kväll med god mat och en massa skratt. Ngt vi kommer att göra om!




Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Skapa flashcards