Alla inlägg den 5 mars 2016

Av Jenny - 5 mars 2016 11:46

Jävlar ska det här bli ordning och reda på kroppen!!

I slutet på januari så tog jag och arbetskollegan ett stort beslut! Ja ett iaf för mig stort beslut.

Vi skulle börja träna på gym.

Vi traskade ner till ett av de många gym som har ettablerats här i Viken och skrev på för ett meddelms skap!


Sagt och gjort, i början på feberuari så var vi på plats.

Jag tittade mig omkring och var en aningen skeptisk till de maskiner som stod men taggat till tänderna så var det bara att sätta igång.

Kan ju tillägga att det finns en "damrum" på detta gym, där inne finns det mindre maskiner men det får bara vistas tjejer där inne vilket för mig känns skönt.

Det är två "gåband" , 2 cyklar och 2 crosstrainers, sedan så har vi de andra redskapen förstås..



Taggade och full med energi så satte vi igång, och jäklars vad roligt det är!

Jag är super taggad, så taggad att jag tränar 5-6 dagar i veckan, 1 timme åt gången.

Nu kanske ni tänker, bara en timme, men jag börjar hårda men korta pass.. Så grymt kul.

Med detta så kom energin att ta tag i kosten oxå, så nu ska denna kropp piskas i form.


I torsdags så vågade vi oss ut till den " offentliga" delen, för att testa några av de maskiner som finns där. Och vips så hade vi fått våran egen PT. Han puchade och berömde oss, visade oss olika övningar som vi kunde göra utan maskiner.

Jag kan lova vi fick oss en genomkörare som hette duga =)

Träningvärken var ett faktum i fredags, men envis som jag är så var jag på´t igen efter jobbet, och idag känns det desto mer ... Aaaajjjjj


Men ikväll så tar jag ett lite lugnare pass, men således ett pass.

 

Inte lätt att ta ett foto när man cyklar, men efter 20 min så var jag helt slut =)


Det känns så bra när man släpar sig därifrån... Trött, svettig och darrig i kroppen , men å så skönt.

Jag känner att jag har blivit mkt piggare och jag orkar mer och mer!


Så nu mina vänner så siktar jag på Beach 2017



Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Skapa flashcards