Alla inlägg den 21 mars 2016

Av Jenny - 21 mars 2016 08:12

Ja det är det =)

Förhoppningsvis så är våren på väg och vi får ett varmare väder. Men med våren kommer ju för många allergi, ja jag är en av dem som får det.

Jag är allergisk mot björk & pollen så här på vårkanten, sedan så finns det även andra men de är inte relaterade till våren i sig men visst blir de lite värre än vanligt, men som tur är så finns det ju medicin som hjälper till.


Jag satt i går och tittade på min besöks statistik, den var väldigt rolig att C, det finns ju en här på bloggplatsen men jag har installerat en annan där man ser ip nummer och ifrån det så kan man ju få se vart personen sitter och läser, inte specificerat , men i vilket län och närområde.

Varför har jag det , ja det kan man ju undra. Jo för att det behövs, så enkelt!

Jag har en längre tid funderat på att byta domän men jag är ju ganska nöjd med den jag har , men tankarna finns.

Jag känner att jag mer och mer vill skriva rätt ut vad som händer i mitt liv och vad som händer i barnens, men det finns den där lilla ängeln på axeln som säger - Låt bli.


Snart är det påsk och då är det planer på att tapetsera om i Lill Lärkans rum, det kommer att bli en ny fond vägg och ny färg på de rastrerande väggarna. Hon har den här gången valt randig fond tapet och ljus rosa till de övriga.


              


Vi har dock inte bestämt om tapeten ska vara vågrätt eller lodrätt =)

Sedan så ska vi även tapetsera om i köket, vi fick ju en rust när vi flyttade in för 8 år sedan så det känns som om det är dags att göra ngt nytt nu.

Sedan så står sonens rum på tur, fast han har inte bestämt sig för vad han vill ha, så det kan ju hända att vi tar vårat sovrum först, men vi kan inte heller bestämma vad vi vill ha för färg respektive fond....

Men nu ...


Off 2 work =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards