Alla inlägg den 2 juli 2016

Av Jenny - 2 juli 2016 08:21

Ja i torsdags så firade jag och Mattias 10 år som gifta.

Tänk att tiden kan gå så fort?!?

För oavsett hur mkt berg och dal bana vi har åkt under dessa år så blir kärleken mellan oss bara starkare.

Vi firade genom att äta gott med barnen sedan så åkta Mattias och jag in till Gävle för att gå på bio.

Barnen var hemma och tittade på en egen film och mumsade på hemma gjorda räksmörgåsar, de tyckte att vi kunde göra detta flera gånger =)


Min älskade man överraskade mig med lite smått och gott när han kom hem ifrån jobbet =)

En ny vete kudde, en påse med smått och gott ifrån hälsobutiken, en ny slip rulle till fot filen och en väldigt vacker blom bukett =)


                                   


Kärleken mellan två människor är ngt vackert, var rädd om de/n ni älskar, ta hand om varandra och se det positiva i stället för det negativa, det är tufft men det löser sig till slut!



Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards