Alla inlägg den 4 juli 2016

Av Jenny - 4 juli 2016 08:18

Ja solen skiner och det ser ut att bli en bra dag!

Grannarna har börjat att vakna för det slås och smälls i dörrarna, nackdelen med att bo i radhus..

Barnen sover än men jag har varit vaken sen kl 6, kan bara inte sova länge, har nog aldrig kunnat, inte ens som tonåring.

Jag är ingen kvälls människa utan vill gärna gå och lägga mig vid 22 =)

Maken och barnen är totalt tvärt om.

Men jag trivs ändå med att vakna tidigt, lugnet som är och man hinner ändå med mkt innan resten av familjen vaknar.

Ja sonen han vaknar ju inte före 12 men Lill Lärkan brukar komma upp mellan 9-10, ja maken kan ( när han inte jobbar) kommer upp vid samma tid =)


Nu är det dags att göra sig i ordning för en dag på jobbet =)

Medans många går på semester nu så går jag tillbaks efter min vecka.


Sköt om er där ute och ta hand om varandra


                      

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards