Alla inlägg den 13 juli 2016

Av Jenny - 13 juli 2016 08:30

Ja då är vi mitt i arbetsveckan men för många så är det semester =)

Maken har denna vecka och en till att jobba sen så har även han semester, men jag ja jag jobbar vidare.

Just nu känns det som om man inte gör annat än att trampa i samma spår, men det blir ju lätt så, men jag älskar verkligen mitt jobb och mitt spår, till hösten så kommer det att bli lite förändringar men inte så stora men dock ändå förändring.

                                                  

Nästa helg så styr jag bilen mot Enköping för att spendera en helg med syster yster och vi ska göra både Enköping och närliggande stad osäkert *s*

Vi ska åka och shoppa loss är tanken..


Annars så händer det inte så mkt här, jobb, familj och hundar , ja som vanligt.

Lugnt och harmoniskt kan man väl säga!

Ha en bra dag och en fortsatt trevlig semester.



                                             

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards