Alla inlägg den 25 juli 2016

Av Jenny - 25 juli 2016 20:09

Ja nu har helgen rusat förbi och en ny arbetsvecka har börjat =)

I fredags efter jobbet så styrde jag bilen direkt mot Enköping för att umgås med stora syster.

Jag handlade vår kvälls mat på den obligatoriska restaurangen Chop Chop för lite spicy lime chicken.


Sen åkte jag upp till syrran på jobbet där hon till kvällen i ära satt i växeln.

Vi åt och pratade strunt mellan samtalen, skrattade så tårarna rann med jämna mellanrum =))


I Lördags så styrde vi bilen Västerås för att slå ett varv på IKEA, och jisses vilken stor butik jämfört med våran lilla IKEA här i Valbo.

Vi traskade runt och passade på att äta en lunch, jag fyndade två stolar och en blå kasse med lite ditten och datten.

Ja och tom så ramlade det med två små orkidéer, jag som inte ens villa blommor längre, men efter att ha sett Anettes vackra samling så blev det två små..


                                                  
   


Som sagt jag kom ut med en påse och två stolar, men Anette kom ut med en hel del mer *s*

                                              


Efter ett par timmar i butikerna så styrde vi bilen mot Hässlö där det var SM i Hundkapplöpning.

Vi passade på att hälsa  på en väldigt nervös Camilla som satt vid sin husvagn och väntade på att det skulle bli deras tur.

Vi gick sedan ner till banan för att titta på några lopp, när vi kom ner så var det dags för lopp 7 att starta.

Jag fick stå päls på armar och ben och hjärtat slog ett par extra slag när boxen öppnades och hundarna exploderade ut.

Anette och jag tippade sinns emellan på vilka hundar vi trodde skulle placera sig bland de tre första och vi gissade faktiskt rätt, och det genom att bara titta på muskelbyggnad, mjukhet i steget  och hur de var byggd, visst jag kände ju igen de som ägde hundarna men det sköt jag åt sidan och fokuserade bara på hundarna i sig =)

Riktigt kul hade vi, vi kommer även att åka för att se finalerna på lördag, men då ska vi tippa ordentligt!


                                      En väldigt fokuserad Camilla =)


Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards