Alla inlägg den 31 juli 2016

Av Jenny - 31 juli 2016 19:07

Ja jag har insett att min stora syster har ett alldeles för stort inflytande på mig och nu menar jag inte på det bästa sättet ( skrivs nu med glimten i ögat)   


Inte nog med att hon har fått mig beroende av Chop Chop maten, som inte är så lätt att få tag i då närmaste restaurang ligger i Uppsala *suck* ( men det kanske ligger en hemlig plan i spel, eller så är det bara för att hon vill att jag ska besöka henne ofta ;))

& så har hon nu även fått mig att börja jaga dessa j*kla Pokémons...

Jag och Melody springer nu runt och jagar små figurer med mobilen, vi har även en hel helg inplanerad i Enköping med denna syster och hennes arbetskollega för att jaga dessa små figurer, ja vad ska man säga????

Lätt manipulerad, det är vad jag är *s*

Jag som sa att jag aldrig skulle börja med detta...

Melody är i eld och lågor inför denna helg, jag inte så mkt, iaf inte för att jaga små gubbar, men att träffa syrran och få en weekend med dottern, absolut, men jag kan ju alltid överlåta jagande av dessa små figurer till de andra tre, jag kan ju alltid åka och äta *s*


                                                  
                                 



Melody kan inte sluta prata om och med Anette om detta, hon har tom ritat en teckning åt Anette, som hon senare ska rista in åt henne, på ngt som Melody själv valt =)

Jag kan inte göra annat än att skratta när jag lyssnar på de två när de diskuterar bollar, team, gym och Pokémon stopp, fråga mig inte vad allt detta är så jag inte har inte en aning om vad det är, men maska tydligen ha många bollar och vara team Gul *s*


Så ser ni ett alldeles för stort inflytande, och inte ett så bra ett heller *s*


 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards