Alla inlägg den 5 augusti 2016

Av Jenny - 5 augusti 2016 19:25

                                          


                                                  
           


                                           


                                              


                                                  
                         

Av Jenny - 5 augusti 2016 18:55

Jepps här är det ytterligare en jobbe helg för min del men maken har ju fortfarande semester =)

                                                  
          

Idag har jag äntligen orkat ladda upp alla bilder som togs under maken och dotterns Skåne tripp, de blev riktigt bra!

De kommer att laddas upp i ett eget album på fb.

Nu har tjejerna börjat att löpa och har jag tur så tar de höglöpet under Mattias sista semester vecka, men om de inte är klara så får Jum Jum vara hos hundvakten under de timmarna som vi jobbar =)

Tacksam att jag har vänner och familj som kan ställa upp vi dessa tillfällen, jag är glas att Jummis inte reagerar förens tjejerna går in i höglöp, men självklart så håller vi dem isär långt innan dess.


Sessan har det jätte jobbigt under löpet, hon får nog en riktig hormon  skjuts under denna period,

hon kan inte slappna av och tycker att Fia & Jum Jum ska hålla ett avstånd på minst flera meter.... Skruttan min, inte lätt alla gånger..


                                        







Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards