Alla inlägg den 6 augusti 2016

Av Jenny - 6 augusti 2016 07:13

Har nu anlänt och sommaren är över, jag hoppas verkligen att det inte blir en kall och regnig höst utan en med lite värme och sol, för sommaren har varit kort nog ändå..


Vad hittar man på under hösten då?

Jo det står utställning på schemat fast inte med mina egna utan ska följa med och vara en hjälpande hand i dp och pinscher ringen  =)

Jag tycker att det är roligt att vänstervarva och ska väl försöka med Sessan igen , men vi behöver träna och det faller lite genom plankorna just nu , och det är ju bara upp till mig så jag får skylla mig själv på den fronten...


Sedan så är det två hotell nätter bokade, vid två olika tillfällen, för mig och dottern, lite egen tid som vi kallar det =)

                                                  
       


Sedan finns det planer att åka på lite mer hundkapp med syrran och kanske en kryssning eller 2, ja man kan ju säga att hösten kommer med många planer =)


        



Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Skapa flashcards