Alla inlägg den 12 augusti 2016

Av Jenny - 12 augusti 2016 20:29

Och ytterligare en arbets vecka har gått.

Sitter i soffan och slö tittar på en film och bloggar lite samtidigt.


Slår en snabbtitt på Fb och inser att det är många på vänner listan som tar sig ett eller flera glas vin.

Det är ju inget fel i det men jag inser att en del av dem tar mer än ett glasa och det är samma varje helg..

Är det verkligen så att det är alkoholen som gör helgen eller finns det ngn annan förklaring?

Ja jag vet inte för jag tycker ju inte om alkohol överlag..


Visst har jag festat loss i ungdomens dar , men jag ska ju ärligt säga att jag inte har druckit för att det är gott...

Men visst finns det drinkar som är goda, men jag har ju inte utforskat den delen så noga, men en rosa drink eller en grön kan ju slinka ner vid trevliga tillställningar =)


  En rabarber drink     eller en piggelin..



Här är helgen laddad med uppdrag, eller måsten, skolan börjar om en vecka så det måste ju införskaffas nya gymnastik skor till idrotten och lika så gympa kläder.

det behövs nya höst jackor till båda barnen och även till mig.

Ja en del saker som behövs innan skolstart.


Imorgon så står det även fotbolls match på schemat, SIF vit möter Skutskär på hemmaplan.

Imorgon ska jag försöka att komma ihåg kameran , har iaf kommit håg att lägga den på laddning =)


                                                  
      




Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards