Alla inlägg den 18 augusti 2016

Av Jenny - 18 augusti 2016 20:00

Ja är det bra eller dåligt?


Jag tycker att det är bra!

Jag ser det som tid med mina barn då vi får kvalitetstid tillsammans, Moster Anette och Melody har ju lyckats dra in Anton i detta med *s*

Så nu finns det ytterligare en medlem i Team Instinct..

 

Så nu jagar vi dessa små figurer för brinnande livet om kvällarna när jag kommer hem efter jobbet, vi är ute flera timmar om dagen vilket innefattar flera km, vilket för mig blir kvalitets tid, för inte skulle det bli så många timmar inne!


Jag är ju inte så insatt i vad det hela går ut på, men det gör Anette och Melody så jag och Anton följer bara efter *s*

Vi plockar bollar och jagar poäng Anton och jag, medans de "andra" två fixar och trixar, ja det är ju en hel vetenskap.

Nu planeras en hel helg i Enköping med moster Anette då det är en Pokemon helg där i början på September och i Västerås och självklart så vill Melody vara där, Anton hänger på då han vill träffa kusinerna mer än vad han vill jaga Pokemons *s*


 


   

Lånade bilder

Av Jenny - 18 augusti 2016 19:46

Ja nu måste man ju få skryta lite =) För om man som förälder inte får skryta om sina barn , vem ska då göra det ;)

Det här inlägget handlar om dottern och hennes lag kamrater i SIF.


De spelade ju match i lördags (13/8 ) och mötte då Skutskär, vilket resulterade i 8-2 och dottern stod för 3 av dessa mål.

De har utvecklats så mkt som lag detta året och det är så roligt att se.

Melody vill bli målvakt då hon älskar att stå i mål.

Nu är det flera tjejer som vill det oxå så de turas om under matchens gång.

Denna lördag kunde även Mattias vara med då matchdagarna läggs på de lördagar som han jobbar, men nu hade han ju semester så det var ju så kul för han att få se henne och de andra tjejerna spela.

Den kommande matchen så kan hon ju tyvärr inte vara med då vi tar en mor & dotter helg, med hotell och hund aktiviteter =)


                                  

Några av bilderna som togs, album med flera bilder ligger på fb =)



Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards