Alla inlägg den 21 september 2016

Av Jenny - 21 september 2016 20:32

Sveriges närmaste stad..


Ja efter att ha spenderat helgen i denna lilla stad så inser jag att den har vuxit en hel del sedan jag bodde där =)

Men den är fortfarande lika mysig och suget att flytta gjorde sig påmind.


Att få bo nära delar av familjen gör det ju inte till en sämre plats att bo på.

Syster och syster döttrar plus att pappa & Anna-Lena bor ett stenkast därifrån.

Men så länge barnen går i skolan så lär det ju inte bli ngt om inte de godkänner en flytt =)

Willys finns ju plus att även det företag som jag jobbar för finns i närheten så en förflyttning skulle vara möjlig för både mig & Mattias.


              


Melody kan nog tänka sig att flytta men med Anton blir det nog svårare, men han kan ju alltid bo hos pappa sin, men visst skulle jag vilja att han följde med om det skulle bli ngt, fast jag vet ju att Mattias inte är så sugen på en flytt just nu, men han är ju inte framände för idén, men jag gissar att det ligger långt fram i tiden, men man kan u alltid leta,planera och titta ;)


Man kan ju alltid väga fördelar mot nackdelar =)

                            


Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards