Alla inlägg den 28 september 2016

Av Jenny - 28 september 2016 19:13

är på kolo medans tjejerna här hemma löper =)

Jag är så otroligt tacksam över de nya människorna jag lärt känna under åren!

Ett stort tack till dig Maria som tar han om vår kung under denna tid, hoppas du inte fått allt för många gråa hårstrån under tiden ;)


  Känner sig som hemma i dubbelsängen med Maria & Zoya 

 -Jag är en kung, och vaddå "persoanl space"?? Vill jag sitta bredvid dig så gör jag det!!

Känner

      JumJum, Rimi & Zoya

    - Vaddå trött??  Sovstil Alá Basenji

    -Jag är en aningen missnöjd här...




Av Jenny - 28 september 2016 10:42

Ja idag är jag trött..


Ni vet sådär trött så det nästan svider i ögonen , men det innebär ju inte att man tar och vilar *s*

Nej man gör alla "måsten" som man inte orkar göra när man kommer hem ifrån jobbet.

Idag är ju mannen ledig och jag börjar ju inte för´ns kl 13, så det hinns ju med en hel del när vi är två.


                                                  
                



Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards