Alla inlägg under september 2016

Av Jenny - 2 september 2016 20:00

Anton till moppe kortet!!


Ja idag är jag en glad och stolt mamma!

Sonen har klartat uppskrivningen för att få köra moppe =)


 

Av Jenny - 1 september 2016 11:09

Ja två helger i rad kommer att gå i hundutställningens tecken.

förra helgen var jag på Ras special och kommande helg så är det Högbo.


I lördags så var jag med som handler , det var dags att visa sig i Pinscher ringen, både i dvärg och mellan =)

Det var ju ett tag sedan jag själv vänstervarvade, men det är fortfarande kul, så funderingen ligger i hur jag ska göra nästa år..


Träffade många kända och okända ansikten runt ringarna, för det var ju inte bara Pinscher där, det var även affenpinscher  & Schnauzer där ( olika storlekar och färger).

Men det är alltid trevlig att vara på en utställning, man får alltid lära känna nya människor =)


Jag han inte knäppa så många kort själv men har lånat några, tom så att jag fastnade på bild igen *s*


                 


 


     

Medans Bengan & Malin packade ur bilarna så tog jag tjejerna på en promenad. Glittra tyckte att jag skulle ge henne lite skjuts emellanåt , hon menade på att hon behövde vila sina fyra tassar inför kommande uppdrag...


  Bitten, ja hon vet att man ska spara sin energi till ringen =)


I helgen så står det speaker uppgifter på schemat så det kommer inte att bli ngt vänstervarv för min del, men det kommer att vara många vackra hundar på plats, så vill man titta på hundar så är Högbo platsen att vara på i helgen =) 







Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Skapa flashcards