Direktlänk till inlägg 28 oktober 2016

Radio

Av Jenny - 28 oktober 2016 10:06

Ja just nu så saknar jag en radio kanal att lyssna på , iaf på morgonen i bilen..

Sedan Titta & Roger slutade på NRJ så har detta morgon programmet blivit allt för flamsigt och det är bara jobbigt att lyssna på det, så NRJ tappade en lyssnare på morgonen efter bytet..

Jag böt då tillbaks till Mix Megapol för att fortsätta att lyssna på Farao som bytt kanal från NRJ till Mix, men det spårade ur och jag reagerade starkt på ett av inslagen som de sände, så nu kommer jag inte att lyssna på denna morgon show förens det byts pratare faktiskt..


Men det finns ju en hel del andra kanaler, men jag hittar inget som jag riktigt faller för eller de jag vill testa går inte att få in här uppe..

Ta tex Mix Megapol, där har vi nu hört Gry och Anders i jag vet inte hur många år och jag tycker att de skulle behöva ngt nytt, de har blivit tråkig vilket gjorde att jag flyttade över till NRJ efter det att Adam slutade.

Jag lyssnade ju mkt på Rix FM innan men det var då det var Titti, Roger & Fylking, älskade denna trio!

                            

Jag funderar på att ge Rix en ny chans med Adam & Laila, då jag gillar dem annars, men får inte in kanalen i bilen *suck*

Radion har gått i strejk tror jag bestämt..

Här hemma så strömmar Lugna Favoriter oftast via  datorn, men i bilen så vill jag hitta ngt bra, för det spenderas ju en hel del tid där...

Sedan så är det ju det här med all reklam, och det gäller ju både tv och radio, det får ju inte bli för mkt. Jag vet att det är ett ont måste då det är där pengarna finns, men jag vill inte ha för mkt! Det är fördelen med Lugna Favoriter, där är det lite reklam!

                                       


Har nu testat P3 ett par mornar, men fastnar inte riktigt, men ska absolut ge dem en riktig chans så de kommer att få fortsätta en vecka till i bilen ;)

Men vad lyssnar ni på i bilen på morgonen?

Har ni några tipps, let´s here it =)


 
 
Ingen bild

Maria Nydahl

29 oktober 2016 17:18

Jag lyssnar på Rockklassiker det är lagomt med reklam där och en härlig blandning av gamla goda klassiker! ! ! 😍😍😍

Jenny

30 oktober 2016 11:37

Då ska jag kolla upp den =)

 
Ingen bild

Sussie

30 oktober 2016 13:35

Säger detsamma - alltid rockklassiker men så gillar ju jag rock 😃

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 25 mars 2023 17:39

              Under detta mäktiga tifo stod vi när MFF möte Hammarby i Cup finalen 2022 på Tele 2 Arena. Det blev varmt kan bara tilläggas.       Mäktigt Skåne tifo!           ...

Av Jenny - 23 januari 2023 19:18

Innebar för min del utökade arbetsuppgifter. Jag som inte flugit allt för många gånger i mitt liv fick en hel del resande under bältet i slutet av 2022.   Kiruna*3 Lycksele*2 Kalix*1   Jag har stötat och varit med och byggt upp 2 nya bu...

Av Jenny - 12 januari 2023 19:00

I måndags kom de glada nyheterna -Dottern blir uppflyttad till Dam Juniorerna (F19) , tjejen som går all in när det kommer till att spela och att titta på sporten, hon som aldrig säger nej till en xtra träning eller en xtra match, hon som alltid stä...

Av Jenny - 27 februari 2022 17:33

beslut är oftast just det, tuffa! Men så också de som är rätt just där och då. Jag har nu i några år velat fram och tillbaks om huruvida vi ska skaffa en hund till eller om jag ska låta hunderiet rinna ut i sanden.   Jag älskar att ha hund och ...

Av Jenny - 25 februari 2022 17:15

Ja det är vad dottern fyller idag... Jag menar 15 år.... Satan vad tiden går fort! Men jag älskar verkligen att se båda mina barn växa och utvecklas, se dem ta steg för steg i sin utveckling och sin självinsikt.   Grattis älskade unge!     ...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards