Alla inlägg den 3 januari 2017

Av Jenny - 3 januari 2017 19:02

Ja nu börjar tiden då det ramlar in en hel del födelsedagar =)

Fyra stycken nu i början på året, två i januari och två i februari. 

Och det ska ju självklart firas, med både blommor och aktiviteter och god mat!

 10,16,25,31....


 


Jag har ett tag tyckt att det har varit jobbigt med högtider av alla de slag men nu känns det helt ok! Familjen har växt och det har blivit något jag faktiskt ser fram emot, oavsett högtid.

För visst är det väl så det ska vara? Man ska kunna njuta och välja hur man vill göra utan att dömas.

För lite så har det varit, men med tiden så har jag stått på mig vilket i sin tur har gett mig och även min familj konsekvenser, men det är något vi idag har kommit över, det har tagit tid, men som med mkt annat så med tid så läker sår och känslor växer sig starkare =)

Och vi står oss starkare än någonsin.


Men nu ser vi fram emot det kommande året och vad det har att komma med.

Imorgon , en födelsedag =)


Imorgon fyller nämligen en helt underbar tjej år, hon fyller 25, en ung snärta kan man ju kalla henne men även en ung kvinna med ett hjärta av guld, hennes syster lika varm hon och underbar hon! 

När jag ser på dessa två tjejer så hoppas jag att mina två barn kommer att växa upp och bli lika starka och varmhjärtade som sina kusiner! 


Sedan är det dags för nästa,den 26:e då har vi en som fyller 16, en kille som växer alldeles för mkt och för fort på längden, 196 cm ovan ytan, fy, tiden går alldeles för fort!!

Sen har vi i februari dock en underbar kvinna, som fyller 30+1 vilket kommer att firas dubbelt, sen så har vi den 25:e en som fyller 10, lill tösen i släkten som inte är så liten längre, 155cm ovan ytan.

Tiden går som sagt alldeles för fort för att jag känner att jag hinner med, barn som blir äldre men jag står still ;)


                                        




Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards