Alla inlägg den 10 februari 2017

Av Jenny - 10 februari 2017 23:15

går ju av stapeln denna helgen och självklart så spelat Melody och resten av tjejerna i Sif, de blev tom så att det blev 2 lag som ställde upp för tjejerna födda -07.

Tyvärr så har det denna veckan varit många sjuka i klasserna men det såg ändå lovande ut när det kom till den första matchen =)

Vinst med 4-1 till Melody och hennes lagkamrater =)

Tyvärr så tror jag att Melody också är på G att bli sjuk, men det är ju bara att vänta och se, så håll tummarna!


Melody står som vanligt i mål för det är där hon trivs som bäst plus att hon är den enda som vill stå.

Men det roliga är att vi kan ju säga så här, hon brås inte på sin mor inte heller sin moster i just det här fallet, för vi båda är då en aningen för boll rädd för att stå i mål *s*

Men jag är så stolt över henne!


 


På Söndag så är det inga matcher för tjejerna men då är det vår tur som föräldrar att dra vårat strå till stacken, vi ska jobba.

Själv så har jag blivit stationerad i kiosken på Arenan med tre andra föräldrar. Det är en förälder per barn som behöver spendera ett par timmar för klubben =)

Visst tiden på dygnet kan ju diskuteras ( 07,00 11,00 )men samtidigt så är jag ju gärna uppe tidigt för att sedan ha hela dagen framför mig =)




 




Av Jenny - 10 februari 2017 07:04

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Skapa flashcards