Alla inlägg den 19 mars 2017

Av Jenny - 19 mars 2017 10:47

Sägs det att Söndagen ska vara, men inte här.

Idag tar vi tag i lite av det som blivit åsidosatt de sensate veckorna.

Vi tar det lite åt gången... För även om jag skulle vilja så får jag ju fortfarande inte, så det är bara att små pyssla lite.

                                                  

                  

I morgon ska jag in till Hc och ta bort agrafferna, vilket ska bli skönt, tog och böt ut plåster lapparna i går och räknade till 22st, kommer att ta ngn minut ;)

Tittade  på min mage och blev faktiskt en aningen full i skratt, det är en hel del ärr där.. Så till sommaren blir det till att köpa en ny bikini överdel, en sådan som är som en topp, linne,  som täcker magen.

Ja det kommer även att bli en ny underdel ;)

Nu är ju frågan vilken storlek????

Men det får bli till att prova, sådant som är så kul... Not

För det kan ju vara svårt att beställa via nätet, när det kommer till storlek, vill ju inte sitta och skicka tillbaka, men ska absolut kolla där... Finns ju en hel det nätbutiker som säkert har snygga överdelar, kontra vad som kanske finns i butik... Men jag vill ju ändå gynna de butiker som finns i området i första hand, så jag ska se vad som finns..



 

   


Har även en hel del upplägg till nya blogg inlägg, och de kommer att släppas lite då och då , fördelen är att jag kan skriva dem när andan faller på, och sedan lägga upp så att de "släpps" utan att jag sitter vid datorn =)

För ibland så är det ju ide torka och ibland så finns de bara där och det är då man får passa på att skriva!





                              


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Skapa flashcards