Direktlänk till inlägg 12 april 2017

Spotify

Av Jenny - 12 april 2017 20:15

Ja det är inte lätt att dela spotify konto med dottern, för vi har då inte alls samma tycke och smak i musik *s*

Så när jag loggar in och vill lyssna så ligger det en hel del andra spellistor kontra det jag vet att jag laddat upp *s*


Men en låt vi verkligen lyssnar på tillsammans är denna:



Ja vi är riktigt nördiga när det kommer till bandyn *s*

Men ju fler gånger man lyssnar på den desto bättre blir den ;)


Hon börjar bli så stor min dotter och då menar jag inte bara på längden, för hon är snart ifatt mig....

För jag är ju ändå 166cm lång, och lilla fröken är redan 157cm kort ;) Älskade unge, ja hon brås ju allt mer på sin bror, som bara är 196cm kort och den gemensamma nämnaren där är ju ändå mig så de måste ju ha fått sin längd ifrån mig.. Eller??


         


Ja två tonåringar i hemmet vilket inte alla gånger är det lättaste även om Melody ligger en bra bit före sin tid där, men som tur är så är de i helt olika stadier i sin tonårs dvala =)


Melody har nu kommit in i en "militär" period och då menar jag när det kommer till klädval ;) Hon vill ha det gröna och svart/vita "camo" färgade , vilket inte är det lättaste att hitta, iaf inte i det format som hon vill ha, för hon vill inte ha de korta tröjorna som säljs på " tjej" avdelningen utan hon vill som sin mor ha det lite baggy.

Idag hittade vi det!! Gissa om tjejen vart nöjd, vi hittade även t shirts till Anton vilket inte heller är det lättaste..


   


Och som vanligt så blev det inget till mig *s*

-Varför är det alltid lättare att hitta kläder till barnen?

För även om jag ska handla till mig själv så slutar det alltid med att det är barnen som får och jag står över för att jag inte tycker ngt passar ....

 







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 25 mars 2023 17:39

              Under detta mäktiga tifo stod vi när MFF möte Hammarby i Cup finalen 2022 på Tele 2 Arena. Det blev varmt kan bara tilläggas.       Mäktigt Skåne tifo!           ...

Av Jenny - 23 januari 2023 19:18

Innebar för min del utökade arbetsuppgifter. Jag som inte flugit allt för många gånger i mitt liv fick en hel del resande under bältet i slutet av 2022.   Kiruna*3 Lycksele*2 Kalix*1   Jag har stötat och varit med och byggt upp 2 nya bu...

Av Jenny - 12 januari 2023 19:00

I måndags kom de glada nyheterna -Dottern blir uppflyttad till Dam Juniorerna (F19) , tjejen som går all in när det kommer till att spela och att titta på sporten, hon som aldrig säger nej till en xtra träning eller en xtra match, hon som alltid stä...

Av Jenny - 27 februari 2022 17:33

beslut är oftast just det, tuffa! Men så också de som är rätt just där och då. Jag har nu i några år velat fram och tillbaks om huruvida vi ska skaffa en hund till eller om jag ska låta hunderiet rinna ut i sanden.   Jag älskar att ha hund och ...

Av Jenny - 25 februari 2022 17:15

Ja det är vad dottern fyller idag... Jag menar 15 år.... Satan vad tiden går fort! Men jag älskar verkligen att se båda mina barn växa och utvecklas, se dem ta steg för steg i sin utveckling och sin självinsikt.   Grattis älskade unge!     ...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2017 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards