Alla inlägg den 20 april 2017

Av Jenny - 20 april 2017 09:20

det lugnt var det ...


Ja när jag vaknade i morse så sa kroppen ifrån.. Så trött och ont i varje led, precis som om jag skulle ha feber, vilket jag inte har!

Så planen var att bara ta det lugnt innan jag börjar jobba kl 13, tänkte bara ta lång promenaden med hundarna innan det är dags att åka ned med bilen till "doktorn" för att sedan gå därifrån till jobbet..


Men jag har ju väldigt svårt att lyssna på min kropp...

Har lyckats byta sängkläder i både vår och dotterns säng, tvättat och hängt 2 maskiner tvätt, rensat dotterns garderob på kläder som har blivit för små/ korta.

Diskat, ja vi får hand diska just nu då vår diskmaskin väntar på att bli lagad, lite av fördelen med att bo i hyres =)

Men jag ska ärligt tala om att jag på ngt konstigt vis saknar att diska för hand...


 


Men nu får jag nog se mig slagen..

Så några minuter i soffan får det nog bli innan det är dags att ta hundarna =) 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2017 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards