Direktlänk till inlägg 22 april 2017

Valbo

Av Jenny - 22 april 2017 18:43

Ja idag blev det en tripp till Valbo för att köpa skor till dottern...

Men det var de enda vi inte köpte då hon inte hittade några hon ville ha....

Det är inte lätt att shoppa med den fröken när hon inte är på humör för det ;) det blev iaf inga "vanliga" skor, men det blev ett par nya fotbolls skor, för nästa vecka så börjar fotbolls träningen..

       


Det blev istället skor till sonen och en tidig födelsedags present till Mattias

Mattias har nu en längre tid önskat sig ett par ordentliga hörlurar, och då menar jag sådana med lite studs i.

I fredags så öppnade Net On Net sin "nya" lager butik i Valbo så vi passade på att ta en titt..

 

Beats solo3 wireless... så nu slipper han låna dotterns *s*

Grattis i förskott älskling   


Själv så fyndade jag en Pizza sten, det är ngt som jag alltid har velat ha, men inte kommit mig för att köpa, men idag så blev det av och själv klart så blev det till att göra pizza när vi kom hem..

Och vet ni, det vart jätte gott... Så nu kommer det inte att bli några köpe pizzor här inte!

Jag vill ju ha en tunn botten och krispiga kanter och jag har inte hittat ngn pizzeria här i Viken som gör det, men nu kan Pizzeria alá Lärka göra det ;)


   


Man kan även använda den på grillen och det kommer absolut att testas i sommar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 25 mars 2023 17:39

              Under detta mäktiga tifo stod vi när MFF möte Hammarby i Cup finalen 2022 på Tele 2 Arena. Det blev varmt kan bara tilläggas.       Mäktigt Skåne tifo!           ...

Av Jenny - 23 januari 2023 19:18

Innebar för min del utökade arbetsuppgifter. Jag som inte flugit allt för många gånger i mitt liv fick en hel del resande under bältet i slutet av 2022.   Kiruna*3 Lycksele*2 Kalix*1   Jag har stötat och varit med och byggt upp 2 nya bu...

Av Jenny - 12 januari 2023 19:00

I måndags kom de glada nyheterna -Dottern blir uppflyttad till Dam Juniorerna (F19) , tjejen som går all in när det kommer till att spela och att titta på sporten, hon som aldrig säger nej till en xtra träning eller en xtra match, hon som alltid stä...

Av Jenny - 27 februari 2022 17:33

beslut är oftast just det, tuffa! Men så också de som är rätt just där och då. Jag har nu i några år velat fram och tillbaks om huruvida vi ska skaffa en hund till eller om jag ska låta hunderiet rinna ut i sanden.   Jag älskar att ha hund och ...

Av Jenny - 25 februari 2022 17:15

Ja det är vad dottern fyller idag... Jag menar 15 år.... Satan vad tiden går fort! Men jag älskar verkligen att se båda mina barn växa och utvecklas, se dem ta steg för steg i sin utveckling och sin självinsikt.   Grattis älskade unge!     ...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2017 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Skapa flashcards