Alla inlägg den 6 maj 2017

Aj

Av Jenny - 6 maj 2017 14:41

Ja idag har jag ont, ont i hela kroppen..

Men vad är det man säger, är huvudet dumt så får kroppen lida *s*


Ja nu kan man ju undra vad jag har pysslat med..

Jo jag fick för mig att jag skulle ut och springa i skogen, vilket nu har lett till en rejäl träningsverk *s*

Varje rörelse jag gör så skriker kroppen..

För oavsett att jag har tränat innan och sprungit på löpband så är det inget kontra en rejäl utomhus löpning med backar och ojämn mark.


Men oavsett hur ont jag har idag så ska jag på´t igen ;) Fast idag blir det asfalts löpning, lite lättare och "mjukare" för kroppen, även om min kropp skriker vila *s*

Men nä du, för det gjorde jag igår, eller iaf jag sprang inte utan gick...


                                      


Men som sagt, på´t igen bara =) Men som en arbetskollega sa, Kämpa på, det blir lättare!


                    


Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Skapa flashcards